Bedrijfsidentiteit

Je bedrijfsidentiteit is hoe jij je presenteert. Het “kapsel” en de “kleding” van jouw organisatie. Maar bedenk ook hoe je jouw klanten aanspreekt, wat voor foto’s en ander beeldmateriaal je laat zien en hoe doelgericht je bent. Deze facetten maken allemaal onderdeel uit van jouw bedrijfsidentiteit.

Voor het ontwikkelen van een professionele bedrijfsidentiteit kijken we graag samen naar wat er bij jouw bedrijf het beste past. Hierin kunnen we voor ieder budget een passende set aan uitingen realiseren. Denk hierbij aan:

  • Logo- en huisstijl-ontwerp
  • Website design en ontwikkeling
  • Ontwerpen van posters, flyers, visitekaartjes en/of gevelbelettering

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Hoe jouw bedrijf nog professioneler uit de verf kan komen? Dat mensen zien wat jij eigenlijk in huis hebt? Neem dan contact met ons op! En wist je dat we ook de hele technische realisatie op ons kunnen nemen?

Inhoud

Een ander aandachtspunt is de kwaliteit van de inhoud. Teksten en goed beeldmateriaal zijn vaak veel meer werk om te zoeken, over te sparren en samen te stellen dan je denkt. Vaak lopen websites en drukwerk hierdoor nog weken en zelfs maanden uit. Door dit gezamenlijk op te pakken valt veel tijd te besparen, waardoor je website veel sneller zijn waarde kan gaan bewijzen. Je wilt niet dat je site alweer bijna verouderd is als deze (eindelijk) live staat!

Door samen te werken kunnen we een mooie combinatie maken van kwaliteit en persoonlijkheid. Want wazige foto’s en onsamenhangende teksten kunnen de mooiste website of flyer alsnog om zeep helpen. Een wisselende schrijfstijl van de inhoud kan lezers goed verwarren en verkeerd beeldmateriaal kan zelfs afschrikken. Goede inhoud is minstens net zo belangrijk als het stramien waar het in geplaatst wordt. En daar helpen we graag bij.

Gebruiksvriendelijkheid (usability)

Maar als ze jouw website (of poster of flyer) gevonden hebben, is het natuurlijk ook belangrijk dat het gebruiksvriendelijk is. De benodigde informatie moet snel en overzichtelijk beschikbaar zijn, en de gebruiker moet goed verder kunnen naar waar deze naartoe wil. Bij voorkeur is dat dezelfde richting als waar jij zou willen dat jouw klanten heen gaan. Dat is een kunst om tussen te balanceren. Met dat doel optimaliseren we jouw bedrijfsidentiteit en de uitingen daarvan continu.