Introductie
De vluchtigheid van online
Waarom je geen grote lappen tekst op je website moet zetten.
Online teksten. Anders dan een boek of krant
Structuur: koppen en quotes
Wat een duidelijke structuur doet met de leesbaarheid van je website
Houdt het “spannend”
Hoe je met wisseling in typografie en met extra beeldelementen de lezer blijft boeien.
De komst van AI
Wees persoonlijk en voorkom cliche. Standaard informatie is er al genoeg te vinden. Jouw persoonlijke visie niet.
Wees doelgericht
Wat is het doel van je tekst? Wat is het doel van jouw lezer? Hoe kun je die doelen samenvoegen?
Bedrijfsidentiteit
Je bedrijfsidentiteit is hoe jij je presenteert. Het “kapsel” en de “kleding” van jouw organisatie. Maar bedenk ook hoe je jouw klanten aanspreekt, wat voor foto’s en ander beeldmateriaal je laat zien en hoe doelgericht je bent. Deze facetten maken allemaal onderdeel uit van jouw bedrijfsidentiteit. Voor het ontwikkelen van een professionele bedrijfsidentiteit kijken we…