Blog, Web-werk

Geschreven op 22 maart 2025

Laatst bijgewerkt op 26 maart 2025

Leestijd 1 minuut

Inhoud van je website. Een vak apart

Introductie

De vluchtigheid van online

Waarom je geen grote lappen tekst op je website moet zetten.

Online teksten. Anders dan een boek of krant

Structuur: koppen en quotes

Wat een duidelijke structuur doet met de leesbaarheid van je website

Houdt het “spannend”

Hoe je met wisseling in typografie en met extra beeldelementen de lezer blijft boeien.

De komst van AI

Wees persoonlijk en voorkom cliche. Standaard informatie is er al genoeg te vinden. Jouw persoonlijke visie niet.

Wees doelgericht

Wat is het doel van je tekst? Wat is het doel van jouw lezer? Hoe kun je die doelen samenvoegen?

Bedrijfsidentiteit

Je bedrijfsidentiteit is hoe jij je presenteert. Het “kapsel” en de “kleding” van jouw organisatie. Maar bedenk ook hoe je jouw klanten aanspreekt, wat voor foto’s en ander beeldmateriaal je laat zien en hoe doelgericht je bent. Deze facetten maken allemaal onderdeel uit van jouw bedrijfsidentiteit. Voor het ontwikkelen van een professionele bedrijfsidentiteit kijken we…

Lees verder